jueves, 14 de octubre de 2010

Achegas á alegría

Collage de Raquel, o que é para ela a Alegría: puxen tres cores (amarelo, azul, verde), os ollos de persoas maiores porque son esperiencia e a dos nenos unha iniciación a nova vida, e a tarta de cumpleaños como unha nova vida.
Marta, un día soleado cun arco iris!!
Gus: ALEGRÍAS: unha vez o ano nace a alegría. E así o nome das flores do meu xardín. Despois da choiva amosan os seus mellores destellos. Aparece a alegría combinando a cor.
Vero:  o algodón de azúcar, olor a vainilla e a sensación de lixeireza, cor amarelo e os cascabeles.
Adela: ir o aeroporto e recibir a algén, dar un abrazo a alguén, ir a un concerto e chegar a casa e ver os meus fillos, e os son das palomitas, pocpoc!!
Rosa: estar debaixo da choiva, recibir un bico inesperado. 
Chus: sair a correr, e alegría e unha capacidade de facerme grande, serenarme...cando o meu fillo me sonrie e me mira me inunda a casa de luz e de alegría.
Susana: bailar, dedicarme a xente que máis quero e que me aporta cousas. O nacemento da miña filla, nun momento dado haber conseguido un traballo.
Giovi: Sentirme querida, lograr ser cariñosa, dormir, non reter os meus sentimentos, sentirme alegre, reírme, o cheiro do mar, unha posta de sol, ser valente, que me regalen flores, cumplirme un antoxo, a música, dormir mentres chove, recibir cartas, sacar fotos, a cociña de leña, que se preocupen por min, sentir que son correspondida, soñar e creer no que soño, miña familia, iria e elas, cantar, que me apoien e me axuden.
Iria: estar cos amigos, os animales cans e gatos, cuidar das persoas maiores.
Andre: os días de verán e os raios de sol pola ventá, e os días de choiva con raios de sol, a cor verde, pasear na primevera que ves todo verde e as flores renacen, pasear o lado do río e escoitar o seu son e os paxaros, e sobretodo os meus irmáns.
Naty: cantar, bailar, ver unha sonrisa, nadar, a miña sobriña,...
San: unha semana de chuvia e que de repente saia o sol, e sacar o can a pasear, meu irmán cando me da un bico e un abrazo.
Lupe: estar alegre e estar feliz e para iso me fai falta saber que as cousas me van ben e todos os sentidos, traballo, familia, amor, amizade, etc. Depende de ti, non do que che rodea. As pequenas cousas son as que dan alegría e felicidade.
Manu: dende pequeno que chege o nadal, me produce alegría.
Eva: correr descalza pola playa e a area mollada, dar paseos pola natureza e polo monte, a auga e meus primos.
Eva F: Ser correspondido no amor, o renconto da nai co seu fillo, dar a luz, conseguir as tuas metas e ver que os demais tamén o consiguen, e a reconciliación con un amigo/a.
Andrea: estar coas persoas queridas, a conversación cunha nai, que meu irmán corra pola casa gritando o meu nome e que che digan que te queren e decilo.
Ana Sousa: ir darlle de comer os gatos no pobo.
Begoña: ser unnha árbore cos pés no chan e coas ramas cara o ceo.

1 comentario:

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.